Chcesz podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Sprawdź bogatą ofertę szkoleń i kursów.
Darmowe szkolenia dla osób bezrobotnych! Współpracujemy z Urzędami Pracy w całej Polsce.
Żołnierzom zawodowym po zakończeniu służby przysługuje pomoc rekonwersyjna, która ma na celu przygotować do podjęcia nowego zatrudnienia.
ul. Piłsudskiego 38
05-420 Józefów k/Otwocka
tel: +48 730 999 507
email: biuro@smartkursyszkolenia.pl
Jeśli zainteresowały Cię nasze darmowe szkolenia dla osób, które pragną zmienić kwalifikacje zawodowe - wystarczy udać się do najbliższego urzędu pracy. Dla byłych mundurowych nasza firma przygotowała specjalistyczny program: rekonwersja dla żołnierzy, dzięki któremu bez problemu podniesiesz swoje kwalifikacje zawodowe i staniesz się wartościowym pracownikiem na rynku pracy. Jeśli myślą Państwo o pracy w handu to szkolenie Nowoczesne Techniki Sprzedaży na pewno ułatwi znalezienie dobrze płatnej pracy.
Zapraszamy do kontaktu:
tel: +48 730 999 507
email: biuro@smartkursyszkolenia.pl

Popularne kursy i szkolenia

TRANSPORT, LOGISTYKA, ADR:

CHCĘ SIĘ ZAPISAĆ NA SZKOLENIE
Szkolenie Reklamacje w Transporcie
Cena:
Miejsce:
Termin:
Liczba godzin:
500 zł
-
TRWAJĄ ZAPISY
8
Imię:
Nazwisko:
Adres email:
Telefon:
Ulica:
Miejscowość:
Kod pocztowy:
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Dla kogo szkolenie Reklamacje w Transporcie?

Reklamacja  w znaczeniu potocznym to żądanie klienta kierowane do sprzedawcy lub wykonawcy usługi, pozostające w związku z niezadowalającą jakością towaru lub nienależytym wykonaniem usługi . To potoczna definicja reklamacji która ma zastosowanie w typowych warunkach sprzedaży.
Jak to natomiast wygląda w transporcie?

Problem reklamacji w transporcie rozpatrywany jest z punktu widzenia wysyłającego oraz przewoźnika towaru. Kierowca który podpisuje dokument CMR oświadcza, że towar jaki otrzymał jest w stanie właściwym i w ilości jaką wskazuje dokument przewozowy. W rzeczywistości stan ten może być różny. Towar może być uszkodzony przez przewoźnika, ale wynikać to może z niewłaściwego załadowania lub złego doboru opakowań, które nie zapewniły odpowiedniej ochrony w czasie transportu, szczególnie jeżeli chodzi o przemieszczenia w trakcie trwania przewozu towaru.
Smart Kursy Szkolenia zaprasza Państwa na szkolenie które ma na celu przekazanie wiedzy na temat reklamacji w sposób jasny i zrozumiały dla osób które biorą udział w procesie reklamacji.  Uczestnik dowie się jak unikać błędów w umowach o przewóz,  jak sporządzać protokoły o stanie towaru oraz inne przydatne z punktu widzenia prawa kwestie które pozwolą mu zachować bezpieczeństwo w przypadku zajścia reklamacji.


Program:

  1. Regulacje prawne – prawo przewozowe, prawo cywilne, sądownictwo,
  2. Ubezpieczenie OC i CARGO - wady i zalety,
  3. Umowy o przewóz – podstawowe błędy,
  4. Pojęcie konsumenta i przedsiębiorcy,
  5. Odpowiedzialność: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku,
  6. Określenie stanu dostarczonego towaru,
  7. Zasady składania reklamacji i roszczeń,
  8. Procedura reklamacyjna – dokumentacja.

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP ZORGANIZOWANYCH JUŻ OD 4 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY +48 730 999 507 lub mail biuro@smartkursyszkolenia.pl .

Dlaczego właśnie my?

Tworzymy zgrany zespół ludzi którzy dzięki swojemu doświadczeniu w organizacji szkoleń gwarantuje Państwu usługę na najwyższym poziomie. Każdy projekt zaczynając od szkoleń jednoosobowych po długoterminowe kontrakty ogólnopolskie organizujemy z dbałością o zadowolenie klienta i jego oczekiwania. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Nie znalazłeś propozycji dla siebie? Napisz do nas na biuro@smartkursyszkolenia.pl a my postaramy się znaleźć odpowiednie szkolenie dla Ciebie.

Wykonanie: Devilart